Indeks autorów | | Wyszukiwarka | | Mapa serwisu |
Księgarnia muzyczna - nuty na fortepian
3 FORTEPIANY
cena 191,95 zł. nuty.pl | Falla Manuel de Noches En Los Jardines De Espana Noce w ogrodach Hiszpanii (partytura) Noches En Los Jardines De Espana
Manuel de Falla (ur. 1876, zm. 1946) to jeden z najwybitniejszych kompozytorów hiszpańskich, przedstawiciel muzyki neoklasycznej i impresjonistycznej, oraz tzw. "nurtu narodowego". Publikacja zawiera impresjonistyczny koncert fortepianowy "Noce w ogrodach Hiszpanii" w opracowaniu na trzy fortepiany, sześć rąk (partytura). Fortepian drugi i trzeci (dwóch wykonawców) stanowi wyciąg partii orkiestry. Dzieło, w klimacie pierwotnego, ludowego emocjonalizmu, posiada budowę trzyczęściową: I - En el Generalife, II - Danza Lejana, III - En Los Jardines de la Sierra de Cordoba. Każda z części opisuje jeden ogród: pierwszy w Alhambra Palace, drugi jest niezidentyfikowany i trzeci w Sierra de Cordova. Lista utworów: |
cena 116,95 zł. nuty.pl | Feldman Morton Extensions IV for 3 Pianos Ekstensje IV na 3 fortepiany Extensions IV for 3 Pianos
Morton Feldman (1926 - 1987) to amerykański kompozytor pochodzenia żydowskiego. Jego muzyka jest bardzo subtelna, wiele utworów utrzymanych jest bowiem w dynamice pianissimo, często niemal na progu słyszalności. We wczesnej twórczości artysta wykorzystywał elementy aleatoryzmu (wprowadzał do utworów działania losowe), późniejsze jego kompozycje posiadają kompletne partytury. "Extensions IV" na trzy fortepiany Feldman skomponował w latach 1952 - 1953. Jest to utrzymany w metrum 3/8 utwór w harmonice współczesnej. Lista utworów: |
cena 162,95 zł. nuty.pl | Feldman Morton Two Pieces for three Pianos Dwa utwory na trzy fortepiany Two Pieces for three Pianos Zwei Stücke für drei Klaviere Deux morceaux pour trois pianos
Morton Feldman (1926 - 1987) to amerykański kompozytor pochodzenia żydowskiego. Jego muzyka jest bardzo subtelna, wiele utworów utrzymanych jest bowiem w dynamice pianissimo, często niemal na progu słyszalności. We wczesnej twórczości artysta wykorzystywał elementy aleatoryzmu (wprowadzał do utworów działania losowe), późniejsze jego kompozycje posiadają kompletne partytury. "Two Pieces for Three Pianos" to kompozycja Feldmana na trzy fortepiany. Złożona jest ona z dwóch części. W obu częściach znajdują się fragmenty zanotowane bez metrum i wartości rytmicznych. Kompozytor wskazuje, że cały utwór ma być wykonywany w dynamice piano pianissimo. Morton Feldman - "My earliest recollection of music - I couldn't have been more than five - is my mother holding one of my fingers and picking out "Eli Eli" with it on the piano. At the age of twelve, I was fortunate enough to come under the tutelage of Madame Maurina-Press, a Russian aristocrat who earned her living after the revolution by teaching piano and by playing in a trio with her husband and brother-in-law. In fact they were quite well known in those days. It was because of her -only, I think, because she was not a disciplination- that I was instilled with a sort of vibrant musicality rather than musicianship". In "Two Pieces for two Pianos" each sond in the first and second piano is held until it bagins to fade. Dynamics extremely low throughout". Lista utworów: |
cena 129,95 zł. nuty.pl | Mozart Wolfgang Amadeus Concerto No.10 in E flat for 3 Pianos K365 (3Pf/6h) Koncert nr 10 Es-dur KV 365 na 3 fortepiany Concerto No. 10 in E flat for 3 Pianos K365 Konzert Nr. 10 Es-Dur KV für 3 Klavieren 365 (316a)
Koncert Es-dur KV 365 na dwa fortepiany został napisany przez W. A. Mozarta w 1779 roku, prawdopodobnie z myślą o wspólnych występach z siostrą - Nannerl. Kompozytor nie zamierzał w nim przeprowadzać kontrapunktycznej niezależności obu instrumentów. O profilu dzieła decyduje nieustanne, prawdziwe współzawodnictwo grających, którzy wykonują swe partie to razem, to osobno, raz szybko po sobie, raz przerywając sobie nawzajem, powtarzając dokładnie melodię lub przekształcając ją wariacyjnie. Orkiestra potraktowana jest dyskretnie, z prostotą. W całości Koncert Es-dur jest dziełem przejrzystym o wesołym i swobodnym nastroju, który szczególnie przejawia się w ostatniej części. The Concerto for Two Pianos in E-flet major, K. 365 (316a), though undated, must have been written in the period immediately following the great Mannheim - Paris journey, i. e. early in 1779. It is thus closely associated with two other double concertos: the fragmentary Concerto for Violin and Piano in D major, K. Anh. 56 (November 1778), and the Sinfonia Concertante for Violin and Viola, K. 364 (summer of 1779). As Mozart's only concerto originally conceived for two pianos, it forms a mature counterpart to the Concerto in F major for Three Pianos, K. 242, the arrangement of which for two pianos was probably directly connected with K. 365 and likewise intended primarily for Mozart and his sister. In its treatment of the orchestra, K. 365 goes beyond all previous concertos both in its initial emplyment of an independent bassoon part and the largely obligato hadling of the oboes and French horns. Lista utworów: |
Jeśli chcesz być informowany o nowych produktach na tej stronie i jej podstronach wpisz poniżej swój e-mail i naciśnij przycisk WYŚLIJ.
Zlecenie takie możesz złożyć na każdej stronie zawierającej interesujące Ciebie materiały.
Zdjęcia niektórych produktów mogą różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.
Strona główna
Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2020 Fraza s.c., Wrocław, Poland