•Centrum Dystrybucji Nut•
System sklepów muzycznych
  

pokaż koszyk
Pomoc  Podręczniki  Utwory okolicznościowe  Nuty na instrumenty klawiszowe  Nuty na instrumenty strunowe  Nuty na instrumenty dęte drewniane i dęte blaszane  Nuty na instrumenty perkusyjne  Nuty na głosy solowe i chóry  Śpiewniki turystyczne, biesiadne i rockowe  Książki  Nuty na orkiestrę  Nuty na zespoły kameralne oraz rockowe  Inne 
Indeks autorów |  Wyszukiwarka |  Mapa serwisu 

książki - dydaktyka i nauczanie książki - nauczanie początkowe
książki - wychowanie

Księgarnia muzyczna - książki. Dydaktyka i nauczanie

Okładka: Bernagiewicz Robert, Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 4/2008 Nr 1(4)

cena 30,95 zł.


nuty.pl

Bernagiewicz Robert
Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 4/2008 Nr 1(4)

polski Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 4/2008 Nr 1(4)


Ilość stron:234
Format:157 x 220
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081156

Additamenta Musicologica Lublinensia jest czasopismem Instytutu Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Numer z roku 2008 otwiera artykuł Antoniego Zoły (KIL) pt. Koncepcja badań nad żywą tradycją polskich śpiewów religijnych w ujęciu Bolesława Bartkowskiego, któremu dedykowana jest niniejsza publikacja.


Spis treści:

Okładka: Bogaj Andrzej, Kwiatkowski Stefan, Pedagogika pracy

cena 35,95 zł.


nuty.pl

Bogaj Andrzej, Kwiatkowski Stefan
Pedagogika pracy

polski Pedagogika pracy


Ilość stron:240
Format:B5
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074089

Nowoczesny podręcznik akademicki adresowany do studentów pedagogiki, a także kierunków pokrewnych przygotowujący do pracy nauczycielskiej w systemie szkolnym i pozaszkolnym zarówno z dziećmi i młodzieżą, jak i z dorosłymi.

Strukturę podręcznika tworzą elementy pedagogiki pracy związane z kolejnymi etapami życia szkolnego i zawodowego: edukacja przedzawodowa, prozawodowa, zawodowa, a także edukacja dorosłych rozpatrywana w kontekście idei uczenia się przez całe życie.

SPIS TREŚCI

WSTĘP
Rozdział 1. Pedagogika pracy jako subdyscyplina pedagogiczna (Stefan M. Kwiatkowski)
1.1 Pojęcie i przedmiot pedagogiki pracy
1.2. Obszary problemowe pedagogiki pracy
1.3. Pedagogika pracy wśród nauk pedagogicznych
Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 2. Człowiek w środowisku pracy (Andrzej Bogaj)
2.1. Praca w różnych fazach rozwoju cywilizacji ludzkich – od społeczeństwa rolniczego do społeczeństwa informacyjnego/Istota pracy – różne konteksty myślenia o niej
2.1.1. Przemiany pracy – próba ujęcia historycznego
2.2. Wykształcenie jako cecha statusu pracy zarobkowej
2.3. Praca jako obiekt badań społecznych – jej miejsce w systemie wartości młodzieży
2.3.1. Praca jako element habitusu społeczeństwa
2.3.2. Praca w systemie wartości młodzieży
2.3.3. Cechy pracy preferowane przez młodzież
2.4. Globalizacja a kariery zawodowe
2.4.1. Istota, cechy i formy globalizacji
2.4.2. Skutki globalizacji – gospodarcze, kulturowe i społeczne
2.4.3. Globalizacja a tożsamość człowieka
2.4.4. Przemiany w gospodarce krajów UE a sytuacja w Polsce
2.4.5. Przyszłość pracy i zatrudnienia – od standardów do destandaryzacji
2.4.6. Polityka i priorytety oświatowe UE a kształcenie zawodowe

Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia



Rozdział 3. Kształcenie przedzawodowe (Andrzej Bogaj)
3.1. Cele kształcenia
3.2. Edukacja elementarna (wychowanie przedszkolne i kształcenie zintegrowane)
3.3. Szkoła podstawowa. Gimnazjum
3.3.1. Szkoła podstawowa 9kl. V–VI)
3.3.2. Gimnazjum
3.4. Liceum ogólnokształcące
3.5. Organizacje przeciwdziałające marginalizacji młodzieży – OHP
Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 4. Edukacja prozawodowa (Barbara Baraniak)
4.1. Edukacja jako kategoria naukowa (poznawcza)
4.2. Kształcenie prozawodowe a edukacja prozawodowa
4.3. Uniwersalność szkoły uzawodowionej
4.3.1. Wykształcenie ogólne w średniej szkole uzawodowionej
4.3.2. Kształtowanie kwalifikacji kluczowych w szkole uzawodowionej
4.3.3. Kształtowanie kwalifikacji ogólnozawodowych w szkole
uzawodowionej
4.4. Kształtowanie kwalifikacji zawodowych w szkole uzawodowionej
4.4.1. Kanon wykształcenia ogólnego podstawą kwalifikacji zawodowych 4.4.2. Umiejętności kluczowe kryterium kwalifikacji zawodowych
4.4.3. Kwalifikacje ogólnozawodowe – kryterium nabywania kwalifikacji zawodowych zbieżnych z profilem kształcenia

Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 5. Edukacja zawodowa (Barbara Baraniak)
5.1. Istota edukacji zawodowej
5.2. Kwalifikacje i ich struktury w edukacji zawodowej
5.2.1. Rodowód kwalifikacji
5.2.2. Kwalifikacje jako kategoria naukowa (poznawcza)
5.2.3. Struktury, modele, kryteria i poziomy kwalifikacyjne
5.3. Klasyfikacja Zawodów i Specjalności – kryterium modelowania edukacji
zawodowej
5.4. Szkolny i pozaszkolny system kształcenia zawodowego w modelu edukacji zawodowej
5.5. Kształcenie zawodowe – podstawowa kategoria edukacji zawodowej
5.5.1. Szkolne kształcenie zawodowe elementem edukacji zawodowej
5.5.2. Pozaszkolne kształcenie zawodowe
5.6. Kształtowanie kwalifikacji zawodowych w procesie edukacji zawodowej
5.6.1. Treści kształcenia zawodowego wyznacznikiem procesu edukacji
zawodowej
5.6.2. Podmioty nauczające i uczące się uczestnikami procesu edukacji
zawodowej
5.6.3. Organizacja edukacji zawodowej ze względu na miejsce, infrastrukturę i warunki procesu
5.6.4. szkolnego i pozaszkolnego systemu kształcenia zawodowego
5.7. Priorytety edukacji zawodowej – kontekst europejski (Stefan M. Kwiatkowski)

Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 6. Edukacja dorosłych (Stefan M. Kwiatkowski)
6.1. Pojęcie edukacji dorosłych
6.2. Perspektywy – cele, treści, metody, organizacja, infrastruktura
6.3. Edukacja dorosłych w społeczeństwie wiedzy
6.4. Idea uczenia się przez całe życie – globalny cel edukacji
Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia

Rozdział 7. Problemy rynku pracy (Stefan M. Kwiatkowski)
7.1. Oczekiwania pracodawców – standardy kwalifikacji zawodowych
7.2. Europejskie Ramy Kwalifikacji
7.3. Edukacyjne funkcje zakładów pracy

Zagadnienia do przemyślenia
Bibliografia


cena 15 zł.


nuty.pl

Charkiewicz Jagoda, Cyz Kalina
Czarno na białym,czyli jaki kolor ma muzyka? - Uwerturki cz.3

polski Czarno na białym,czyli jaki kolor ma muzyka?- Uwerturki cz.3


Ilość stron:16
Format:200 x 200
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Tołoczyńska Agnieszka
Kod produktu:NPL084545

Uwerturki” to seria książeczek przeznaczonych dla najmłodszych melomanów, które w sposób odpowiedni do wieku czytelników, wprowadzają w świat instrumentów. Odwołując się do pojęć, które dziecko nabywa wraz z rozwojem mowy, autorki przedstawiają rozmaite aspekty muzyki – od kształtu i koloru instrumentów po sposób wydobycia z nich dźwięku. Każda z książeczek zawiera krótką narrację skierowaną bezpośrednio do czytelnika, dzięki czemu lektura staje się wspólną przygodą rodzica i dziecka w myśl zasady, aby uczyć bawiąc.


„Muzyka z patyka, czyli skąd się biorą dźwięki?” jest opowieścią o tym, co sprawia, że instrumenty grają. Na kolejnych kartach poznajemy odmienne sposoby wydobycia dźwięku, które pozwalają odróżnić od siebie kolejne grupy instrumentów. Dowiadujemy się także, jak różnorodne są materiały, z których buduje się instrumenty, a także, że cisza to też muzyka!
„Koło, trójkąt i pięć linii, czyli jaki kształt ma muzyka?” ukazuje rozmaitość form, jakie przybierają instrumenty. Oprócz kształtów geometrycznych mamy tu także inspiracje ze świata przyrody w postaci dobrze znanych dzieciom zwierząt.
„Czarno na białym, czyli jaki kolor ma muzyka?” od odgłosów zwierząt przechodzi z kolei do kolorów, pokazując, że instrumenty mienią się barwami, a dodatkowy koloryt wprowadzają stroje muzyków, a także batuta dyrygenta.



cena 15 zł.


nuty.pl

Cyz Kalina, Charkiewicz Jagoda
Koło. Trójkąt i pięć linii, czyli jaki kształt na muzyka?

polski Koło. Trójkąt i pięć linii, czyli jaki kształt na muzyka?


Ilość stron:16
Format:200 x 200
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Tołoczyńska Agnieszka
Kod produktu:NPL084546

„Uwerturki” to seria książeczek przeznaczonych dla najmłodszych melomanów, które w sposób odpowiedni do wieku czytelników, wprowadzają w świat instrumentów. Odwołując się do pojęć, które dziecko nabywa wraz z rozwojem mowy, autorki przedstawiają rozmaite aspekty muzyki – od kształtu i koloru instrumentów po sposób wydobycia z nich dźwięku. Każda z książeczek zawiera krótką narrację skierowaną bezpośrednio do czytelnika, dzięki czemu lektura staje się wspólną przygodą rodzica i dziecka w myśl zasady, aby uczyć bawiąc.


„Muzyka z patyka, czyli skąd się biorą dźwięki?” jest opowieścią o tym, co sprawia, że instrumenty grają. Na kolejnych kartach poznajemy odmienne sposoby wydobycia dźwięku, które pozwalają odróżnić od siebie kolejne grupy instrumentów. Dowiadujemy się także, jak różnorodne są materiały, z których buduje się instrumenty, a także, że cisza to też muzyka!
„Koło, trójkąt i pięć linii, czyli jaki kształt ma muzyka?” ukazuje rozmaitość form, jakie przybierają instrumenty. Oprócz kształtów geometrycznych mamy tu także inspiracje ze świata przyrody w postaci dobrze znanych dzieciom zwierząt.
„Czarno na białym, czyli jaki kolor ma muzyka?” od odgłosów zwierząt przechodzi z kolei do kolorów, pokazując, że instrumenty mienią się barwami, a dodatkowy koloryt wprowadzają stroje muzyków, a także batuta dyrygenta.



cena 15 zł.


nuty.pl

Cyz Kalina, Charkiewicz Jagoda
Muzyka z patyka,czyli skąd się biorą dźwięki? - Uwerturki cz. 1

polski Muzyka z patyka,czyli skąd się biorą dźwięki? - Uwerturki cz. 1


Ilość stron:16
Format:200 x 200
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyRedaktor: Tołoczyńska Agnieszka
Kod produktu:NPL084544

„Uwerturki” to seria książeczek przeznaczonych dla najmłodszych melomanów, które w sposób odpowiedni do wieku czytelników, wprowadzają w świat instrumentów. Odwołując się do pojęć, które dziecko nabywa wraz z rozwojem mowy, autorki przedstawiają rozmaite aspekty muzyki – od kształtu i koloru instrumentów po sposób wydobycia z nich dźwięku. Każda z książeczek zawiera krótką narrację skierowaną bezpośrednio do czytelnika, dzięki czemu lektura staje się wspólną przygodą rodzica i dziecka w myśl zasady, aby uczyć bawiąc.


„Muzyka z patyka, czyli skąd się biorą dźwięki?” jest opowieścią o tym, co sprawia, że instrumenty grają. Na kolejnych kartach poznajemy odmienne sposoby wydobycia dźwięku, które pozwalają odróżnić od siebie kolejne grupy instrumentów. Dowiadujemy się także, jak różnorodne są materiały, z których buduje się instrumenty, a także, że cisza to też muzyka!
„Koło, trójkąt i pięć linii, czyli jaki kształt ma muzyka?” ukazuje rozmaitość form, jakie przybierają instrumenty. Oprócz kształtów geometrycznych mamy tu także inspiracje ze świata przyrody w postaci dobrze znanych dzieciom zwierząt.
„Czarno na białym, czyli jaki kolor ma muzyka?” od odgłosów zwierząt przechodzi z kolei do kolorów, pokazując, że instrumenty mienią się barwami, a dodatkowy koloryt wprowadzają stroje muzyków, a także batuta dyrygenta.



Okładka: Dąbek Stanisław, Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 1/2005 Nr 1(1)

cena 24,95 zł.


nuty.pl

Dąbek Stanisław
Additamenta musicologica lublinesia. Rocznik Instytutu Muzykologii KUL, Rok 1/2005 Nr 1(1)

Ilość stron:166
Format:157 x 220
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081153

Additamenta Musicologica Lublinensia jest czasopismem Instytutu Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Numer pierwszy wypełniają teksty uczestników ogólnopolskiego sympozjum „Ecclesia psalmis cantans”, zorganizowanego przez Instytut Muzykologii i Koło Naukowe Studentów Muzykologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego 12 maja 2005 roku.


Spis treści:

cena 33,95 zł.


nuty.pl

Dudek Aleksandra
Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia

polski Audycje muzyczne, Program nauczania dla szkół muzycznych I stopnia


Ilość stron:80
Format:167 x 235
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL080983
Produkty podobne:Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom I. Tematy muzyczne 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja muzyczne tom II.Tematy muzyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycja Muzyczne tom III. Tematy muzyczne cz.1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje Muzyczne tom III. Tematy muzyczne część 2
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 1. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 2. Podstawy teorii literatury muzycznej
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3, Podstawy historii muzyki, cz. 1
Zganiacz-Mazur Liliana - Audycje muzyczne, tom 3. Podstawy historii muzyki - cz. 2
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Materiały pomocnicze. Zeszyt ćwiczeń dla uczniów PSM I stopnia
Grochowska Dorota - Audycje muzyczne. Program nauczania dla PSM I stopnia

Autorski program nauczania audycji muzycznych dla szkół muzycznych I stopnia Aleksandry Dudek przygotowany jest bardzo wszechstronnie. Obok podstawowych zagadnień (przykładowe konspekty, wybór przykładów muzycznych, zakres materiału i jego podział) w programie można odnaleźć aneksy z propozycjami zajęć dodatkowych, przykłady konkursów, a także spis muzeów dotyczących muzyków oraz instrumentów. W książce znajduje się również wykaz lektur pomocniczych dla uczniów i nauczycieli.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 18 lutego 2005 r. (Dz. U. Nr 30 poz. 254) w sprawie dopuszczenia do użytku szkolnego programów nauczania i podręczników dla szkół artystycznych, program nauczania przedmiotu Audycje Muzyczne, autorstwa p. Aleksandry Dudek, został dopuszczony do użytku szkolnego w szkołach muzycznych I stopnia i ogólnokształcących szkołach muzycznych I stopnia, na podstawie opinii rzeczoznawców: D. Wilczak i dr G. Czetwertyńskiej, i został wpisany do wykazu prowadzonego przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego.


Lista utworów:

Spis treści:

Okładka: Poźniak ks. Grzegorz, Kształcenie organistów. Biuletyn nr 2 Stowarzyszenia Polskich Muzyków Kościelnych.

cena 22,95 zł.


nuty.pl

Poźniak ks. Grzegorz
Kształcenie organistów. Biuletyn nr 2 Stowarzyszenia Polskich Muzyków Kościelnych.

polski Kształcenie organistów. Biuletyn nr 2 Stowarzyszenia Polskich Muzyków Kościelnych.


Ilość stron:100
Format:157 x 220
Opracowanie na:książka z przykładami nutowymi
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081192

Początkową część Biuletynu wypełniają artykuły, których treść koncentruje się głównie wokół samego problemu kształcenia muzyków kościelnych i jego różnych form.

13

Spis treści:

Okładka: Schulz Roman, Wykłady z pedagogiki ogólnej. Tom II: O integralną wizję człowieka i jego rozwoju

cena 29,95 zł.


nuty.pl

Schulz Roman
Wykłady z pedagogiki ogólnej. Tom II: O integralną wizję człowieka i jego rozwoju

polski Wykłady z pedagogiki ogólnej. Tom II: O integralną wizję człowieka i jego rozwoju


Ilość stron:152
Format:160 x 230
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Kod produktu:NPL074109

Głównym przedmiotem analizy w obecnym tomie jest problematyka ontologiczna, implikowana przez pytanie o miejsce i rolę edukacji w całościowym procesie konstytuowania się jednostkowego bytu ludzkiego. W odróżnieniu od dotychczas stosowanych w filozofii wychowania podejść, zagadnienie to jest rozpatrywane z perspektywy antropologicznej.
Status obecnego tomu, podobnie jak poprzedniego, jest dwoisty. Pod pewnymi względami jest to monografia naukowa, gdyż dotyczy pojedynczego, nie w pełni rozpoznanego zagadnienia, w odniesieniu do którego stosuje się przyjętą w nauce procedurę formułowania problemów oraz zgłaszania uzasadnionych propozycji ich rozwiązania. Z drugiej strony jest to skrypt akademicki, miejscami o charakterze tylko konspektu wykładu, przeznaczony dla studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich, wspomagający przyswajanie wiadomości z zakresu pedagogiki ogólnej.

Spis treści
Słowo wstępne; Antropologia systemowa fundamentem światopoglądowym pedagogiki (O perspektywę antropologiczną w pedagogice ogólnej * Pedagogika jako nauka o człowieku * Problematyka antropologii pedagogicznej * Jakiej antropologii potrzebuje pedagogika? * Niezbędność perspektywy systemowej w antropologii * Paradygmat systemowy i pojęcie systemu * Antropologia w poszukiwaniu systemowego obrazu człowieka * Człowiek czy antroposystem? * Perspektywa synchroniczna i diachroniczna w poznaniu antroposystemu * O systemowy obraz antroporozwoju); Człowiek rozwijający się - losy idei (Rozwój człowieka jako kategoria historyczno-kulturowa * Wybrane kategorie desygnujące rozwój * Jednostka ludzka - z dziejów idei * Jednostka ludzka - współczesne perspektywy oglądu i kategorie opisu * Naukowe teorie rozwoju osobniczego człowieka * Filozoficzne koncepcje rozwoju osobniczego człowieka); Homogeneza (Rozwój jednostki ludzkiej - przegląd dążeń integracyjnych * Ku systemowej wizji rozwoju osobniczego człowieka * Kategoria homogenezy - ogólna charakterystyka pojęcia * Teliczny wymiar homogenezy - dziedziną pedagogiki * Opieka jako kategoria antropologiczna); Z problematyki pedagogicznego samopoznania (Fides et ratio w doświadczeniu pedagogicznym * Refleksje o uniwersum językowym edukacji * Trzy myśli o aksjologii pedagogicznej)


Okładka: Stachak Tatiana, Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona, Nowy solfeż

cena 49 zł.


nuty.pl

Stachak Tatiana, Florek Lidia, Tomera-CHmiel Ilona
Nowy solfeż

polski Nowy solfeż


Ilość stron:276
Format:165 x 230
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL083327

Nowy solfeż przeznaczony jest do zajęć kształcenia słuchu w szkołach muzycznych I stopnia. Adresatem publikacji są dzieci rozpoczynające naukę w cyklu czteroletnim oraz uczniowie cyklu sześcioletniego i ogólnokształcących szkół muzycznych, dla których ten solfeż stanowić może uzupełnienie podręczników z serii Nasza muzyka. Tytuł – Nowy solfeż – sygnalizuje nowatorstwo tej publikacji, zrealizowane na wielu płaszczyznach. Po pierwsze, poprzez bardzo obszerny, starannie wyselekcjonowany i opisany (tytułami i nazwiskami kompozytorów) repertuar. W publikacji znalazło się blisko tysiąc ćwiczeń solfeżowych i rytmicznych (zarówno jednogłosowych, jak i wielogłosowych), na które składają się utwory z repertuaru instrumentalnego wszystkich epok, w tym, oznaczone ikoną „HIT”, najsłynniejsze kompozycje muzyki klasycznej, a dodatkowo pieśni kompozytorów XIX wieku, współczesne piosenki dla dzieci oraz ludowe melodie z różnych krajów. Nowoczesne jest również opracowanie graficzne. Każda tonacja, temat, typ ćwiczenia oznaczone są kolorem lub specjalnym symbolem pomagającym w szybkim odnalezieniu potrzebnego zagadnienia w książce (np. melodii w kluczu wiolinowym lub basowym). Pozwala to podnieść efektywność zajęć oraz zachęcić dzieci do pracy z książką. Po trzecie, Nowy solfeż, jak żadna inna tego typu publikacja, jest dla nauczyciela kompaktowym materiałem, umożliwiającym kreatywną pracę według preferowanej metody i dostosowanie jej do możliwości, poziomu zaawansowania i wieku każdego ucznia. Materiał Nowego solfeżu obejmuje tonacje do pięciu znaków przykluczowych, zawiera również zestaw utworów opartych na pentatonice, skalach modalnych, skali góralskiej oraz zbiór ćwiczeń rytmicznych. Publikację uzupełniają strony zawierające skrótowe kompendium wiedzy z zakresu kształcenia słuchu i rytmiki. Repertuar Nowego solfeżu pozwala na korelowanie zajęć kształcenia słuchu z audycjami muzycznymi. Zakres tematyczny Nowego solfeżu jest zgodny z obowiązującą w szkolnictwie artystycznym podstawą programową. Uzupełnieniem publikacji jest Dodatek dla nauczyciela zawierający akompaniamenty fortepianowe do wielu melodii i ćwiczeń.


Spis treści:

Okładka: Śliwiński Zbigniew, Sonaty fortepianowe komentarz w języku angielskim

cena 9,9 zł.


nuty.pl

Śliwiński Zbigniew
Sonaty fortepianowe komentarz w języku angielskim

polski Sonaty fortepianowe komentarz w języku angielskim
angielski Piano Sonatas Commentary


Ilość stron:8
Format:210 x 295
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:angielska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL081592

Seria Pedagogiczna .Publikacja zawiera komenatarz dotyczący Sonat W. A Mazarta autorstwa Z. Śliwińskiego. Znajdziemy to wskazówki dotyczące artykulacji, dynamiki, tempa, akcentów, ozdobników i wiele innych popartych zapisem nutowym sposobu wykonastwa. Całość w języku angielskim.


cena 34,95 zł.


nuty.pl

Wacholc Maria
Kształcenie poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego w szkole muzycznej I stopnia, Podręcznik metodyczny dla nauczycieli, tom I (klasy I-III)

polski Kształcenie poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego w szkole muzycznej I stopnia, Podręcznik metodyczny dla nauczycieli, tom I (klasy I-III)


Ilość stron:104
Format:210 x 305
Rodzaj produktu:książka
Wersja językowa:opisów: polska
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
AutorzyAutor wstępu: Wacholc Maria
Kod produktu:NPL080985
Produkty podobne:Wacholc Maria - Kształcenie słuchu elementarne. Program nauczania przedmiotu KSZTAŁCENIE SŁUCHU
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 1
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 2
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 3
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 4
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 5
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 6
Wacholc Maria - Śpiewam i komponuję, Ćwiczenia pomocnicze do kształcenia słuchu, klasa I
Wacholc Maria - Śpiewam i komponuję, Ćwiczenia pomocnicze do kształcenia słuchu, klasa II
Wacholc Maria - Śpiewam i komponuję, Ćwiczenia pomocnicze do kształcenia słuchu, klasa III
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa 6
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa 6 materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa V materoały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa I, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa II, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa V

Unikatowy w skali europejskiej podręcznik metodyczny do kształcenia słuchu harmonicznego dzieci w klasach I-III. Zawiera on zestaw ćwiczeń oraz opis metody kształcenia poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego Marii Wacholc. Do wykonania części ćwiczeń z podręcznika niezbędny jest zapis w wersji dla ucznia. Z tego względu dla każdej klasy przeznaczony jest osobny zeszyt pt. "Śpiewam i komponuję", zawierający wszystkie ćwiczenia, które uczeń powinien realizować w zapisie nutowym.

Książka pomocnicza zalecona do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego na podstawie recenzji specjalistów: Barbary Stencel, Małgorzaty Rogozińskiej i Ireny Watten.


Lista utworów:

Spis treści:

Okładka: Wacholc Maria, Kształcenie słuchu elementarne. Program nauczania przedmiotu KSZTAŁCENIE SŁUCHU

cena 44,95 zł.


nuty.pl

Wacholc Maria
Kształcenie słuchu elementarne. Program nauczania przedmiotu KSZTAŁCENIE SŁUCHU

polski Kształcenie słuchu elementarne. Program nauczania przedmiotu KSZTAŁCENIE SŁUCHU


Ilość stron:112
Format:A5
Opracowanie na:książka
Rodzaj produktu:książka
Dostępnośćw magazynie, wysyłka natychmiastowa
Zawartość:

Zajrzyj do środka. Oto kilka stron z publikacji:

Kliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyćKliknij, aby powiększyć

Kod produktu:NPL064539
Produkty podobne:Wacholc Maria - Kształcenie poczucia tonalnego i słuchu harmonicznego w szkole muzycznej I stopnia, Podręcznik metodyczny dla nauczycieli, tom I (klasy I-III)
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 1
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 2
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 3
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 4
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 5
Kotowska Emilia - Kształcenie słuchu, klasa 6
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa 6
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa 6 materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu klasa V materoały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa I, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa II, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa III, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa IV, materiały metodyczne
Zganiacz-Mazur Liliana - Testy do kształcenia słuchu, klasa V


książki - dydaktyka i nauczanie książki - nauczanie początkowe
książki - wychowanie

Jeśli chcesz być informowany o nowych produktach na tej stronie i jej podstronach wpisz poniżej swój e-mail i naciśnij przycisk WYŚLIJ.

Zlecenie takie możesz złożyć na każdej stronie zawierającej interesujące Ciebie materiały.


dodaj usuń z tej strony usuń wszystkie wpisy



Zobacz także:

Zdjęcia niektórych produktów mogą różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.


Strona główna

Centrum Dystrybucji Nut nuty.pl
FRAZA s.c., ul. Łużycka 28a, 51-111 Wrocław
tel./fax (071) 325-82-11, tel. 372-66-68
Copyright 1997 - 2020 Fraza s.c., Wrocław, Poland